Tata háromszoros Városmarketing-gyémánt díjas város !

Tata Város Önkormányzata, a Tatai Városkapu Közhasznú Zrt., és a Tatai Kenderke  Néptáncegyesület is megkapta  a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Városmarketing gyémánt 2016” védjegyet. Az elismeréseket Budapesten vette át dr. Beró Henrietta alpolgármester, és Acsainé Dávid Ágnes, a Városkapu Zrt. vezérigazgató-helyettese.

A marketing tevékenységek eredményeit elismerő díjra hat kategóriában lehetett pályázni, a 2015. január 1. és 2016. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek-amelyek több mint 50 magyar városból jelentkeztek- be kellett mutatniuk marketingtevékenységük előkészítésének, megvalósításának és eredményességének- értékelésének folyamatát. A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a Városmarketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

A Tatáról beérkező pályázatok közül hármat is elismerésre méltónak ítélt a Magyar Marketing Szövetség. Tata Város Önkormányzata a „Kiadványok Tatán 2015-ben” elnevezésű pályázatával, a Városkapu Zrt. pedig a „Tata városkártya” nevű pályázatával a belső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában, míg a Kenderke Néptáncegyesület a Tatai Sokadalomról szóló pályázatával a rendezvény- esemény kategóriában kapta meg a „Városmarketing gyémánt 2016” védjegyet.

Az Országos Városmarketing Díj célja, hogy

-a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,

- a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,

- és segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.

A nyertesek díja a szakmai elismerő cím, védjegyhasználat mellett az Országos Városmarketing Díj honlapján, a médiatámogatókon, a díj kampányán keresztüli népszerűsítés, ismertség növekedés is. Emellett külön öröm, hogy Tata olyan ötletekkel-megoldásokkal nyert, amelyek az itt élők számára is komoly értéket képviselnek. Az önkormányzat kiadványai - többek között az AdóZóna 2016, és a helyi-kistérségi információs kiadványok – bárki számára hasznosak, hiszen segítik mindennapi ügyintézéseinket. A Tata kártya nemcsak a közösségünkhöz tartozást erősíti, hanem komoly gyakorlati jelentősége is van különböző szolgáltatások-lehetőségek igénybevételénél, a Tatai Sokadalom pedig a város egyik kiemelt rendezvénye, amely egyedülálló módon őrzi és viszi tovább a népi kultúra kincseit.

Büszkék vagyunk rá, hogy amit fontosnak tartunk, másoknak is értéket jelent.