Tájékoztató hivatali ügyintézéssel kapcsolatban

Tisztelt Ügyfeleink!

Egészségük védelme és a koronavírus járvány terjedésének megakadályozása érdekében kérem Önöket, hogy hivatalos ügyeiket elsősorban elektronikus úton intézzék (e-papír.gov.hu, e-önkormányzat portál).

Lehetőség szerint ügyeiket csak azokban az esetekben intézzék személyesen, amelyekben jogszabály a személyes megjelenést kötelezővé teszi, vagy nincs lehetőségük az elektronikus utat igénybe venni. Kérdéseiket szíveskedjenek telefonon (06-34/588-600) és e-mail útján (ph@tata.hu) feltenni. Emellett kérem, csak halaszthatatlan, azonnali ügyintézést igénylő ügyekben keressék fel a Tatai Közös Önkormányzati Hivatal épületét. Személyes ügyintézés esetén célszerű elsőként az ügyintézőkkel telefonon időpontot egyeztetni.

Az elektronikus ügyintézés részleteiről a http://tata.hu/19684/elektronikus_ugyintezes oldalon tájékozódhatnak. Amennyiben erre vonatkozóan bármilyen kérdésük lenne, kérem érdeklődjenek a 06-34/ 588-600, 588-690, 588-616 telefonszámokon.

A Tatai Közös Önkormányzati Hivatalban az ügyfélfogadási idő változatlan: hétfőn 8-12 és 13-16 óráig, szerdán 13 órától 15 óra 30 percig, pénteken 8-12 óráig. A hivatal épületében kötelező az arcot eltakaró maszk, kendő vagy sál viselése, és az épületbe történő belépéskor a kézfertőtlenítő használata, valamint ügyintézés és várakozás során egymástól legalább 1,5 m-es védőtávolság megtartása.

Kérem tájékoztatásom szíves tudomásulvételét.

Együttműködésüket előre is köszönöm!

 

Tisztelettel:

dr. Horváth József
jegyző