Beküldte Ábrahám Ágnes -
A COVID 19 járvány terjedésének megakadályozása érdekben tett kormányzati intézkedésekkel összhangban a Tatai Járási Hivatal az alábbiakról tájékoztatja ügyfeleit:
A Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatai Járási Hivatal valamennyi ügyfélszolgálatán 2020. november 11-től ügyintézésre kizárólag elektronikusan vagy telefonon előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség, az alábbi elérhetőségeken:
Kormányablak
Telefon: 34/795-319
E-mail: kormanyablak.tata@komarom.gov.hu
1818
Hatósági és Gyámügyi Osztály
Telefon: 34/795-775 (hatósági ügyek)
34/795-766 (szociális ügyek)
34/795-778 (gyámügyek)
E-mail: hatosag.gyamugy.tata@komarom.gov.hu
Foglalkoztatási Osztály
Telefon: 34/383-799
E-mail: foglalkoztatas.tata@komarom.gov.hu
A kormányablakba történő időpontfoglalással kapcsolatban tájékoztatják az ügyfeleket, hogy a Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban történő időpontfoglaláshoz az ügyfeleknek nem szükséges ügyfélkapus regisztrációval rendelkezniük, e nélkül is foglalhatnak időpontot – kivéve a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügyköröket.
A 2020. március 11. és 2020. június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok továbbra is 2020. december 15. napjáig érvényesek!
A Tatai Járási Hivatal tájékoztatása kiterjed arra is, hogy a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat (KAB busz), valamint a települési ügysegédi tevékenység 2020. november 11. napjától szünetel. Ügyeik intézéshez az állampolgárok a 06/34 795-319-es telefonszámon, e-mailben a kormanyablak.tata@komarom.gov.hu elektronikus címen, továbbá postai úton a Tatai Járási Hivatal, 2890 Tata, Ady E. u. 24. levélcímen kérhetnek segítséget.
Csatolmány | Méret |
---|---|
Ügysegéd ügyfélfogadás-plakát.docx | 35.62 KB |