Ügyfélpontot nyitott Tatán az NHKV Zrt.

A Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (NHKV Zrt.) 2021. májusától bővítette a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatban elérhető ügyfélszolgálati irodák körét, mely során Tatán is a lakosság számára közvetlenül elérhető ügyfélpontot nyitott meg.

 

Az NHKV Zrt. a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, a Magyar Posta Zrt.-vel, valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.-vel közösen végzi az egyes ügyfélszolgálati, számlázási, valamint a díjhátralékok beszedésével kapcsolatos feladatokat.

Az új ügyfélpontokon az NHKV Zrt. megbízásából elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére van mód.

Az ügyfélszolgálat címe és nyitvatartása:

Tata, 1-es posta, Kossuth tér 19.

Hétfő: 09:00-15:00

Kedd: 08:00-12:00

Természetesen a hulladékszállítással (többlethulladék elszállítása, eseti lomtalanítás, edényzet cseréje, stb.), szerződéskötéssel, adatváltozás bejelentésével, ill. egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati ügyintézés a megszokott módon, a közszolgáltatón keresztül továbbra is biztosított.